طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن

طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن برای استارتاپ ها و تمامی مشاغل

وب سایت ها قدرت خود را از دست داده اند ؛ اپلیکیشن ها جای آن ها را گرفته اند !
 

اگر اپلکیشن نداشته باشید به زودی یک امکان و مزیت مهم رو برای کسب و کارتون از دست خواهید داد. دنیای کسب و کار رو به پیشرفت است و اگر روی موج این پیشرفت سوار نشوید قطعا عقب خواهید ماند!

  • در هر کسب و کاری که هستید ، از فروش تا خدمات ، استارتاپ ، ایده های نو ، آموزشی و …
  • همیشه همراه مشتریانتون هستید، راحتی میتوانند محصول یا خدمات شما رو در کمترین زمان سفارش دهند
  • بسیاری از هزینه های تبلیغاتی مثل سئو،ارسال اس ام اس،ایمیل مارکتینگ و دیگر تبلیغات بطور گسترده ای کاهش پیدا می کند
  • شما در بازارهای جدیدی مثل کافه بازار ، گوگل پلی ،اپ استور و … ظاهر شوید و  مشتریان جدید بدون صرف هزینه تبلیغاتی به دست بیاورید.
  • مشتریان شما خیلی راحت می تونن با شما ارتباط بگیرند و دیگر نیازی نیست که برای اینکار مرورگر را باز کنند
  • شما می تونید با ارسال نوتیفیکیشن برای همه مشتریان در کمتر از چند ثانیه همه مشتریانتون رو از خبرها و محصولات و تخفیف هاتون مطلع کنید.
  • می تونید بسیاری از خدمات خودتون رو بصورت آفلاین به مشتریانتون ارائه بدین و دیگر نیازی نیست که اینترنت داشته باشند.
  •  

اگر کسب و کار شما از پتانسیل های لازم برخوردار است، به راحتی می توانید با طراحی اپلیکیشن موبایل پلی قوی، کاربردی و زیبا برای مشتریان خود بسازید. تیم طراحی اپلیکیشن اَپمون با دارا بودن سابقه طولانی و تیمی حرفه ای آماده طراحی انواع اپلیکیشن های اندروید و iOS برای شما می باشد.

طراحی اپلیکیشن

برخی نمونه کارها

طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن در تبریز

طبق گزارش mary meeker در سال 2017 ساعات استفاده از اینترنت در هر سال به سرعت در حال افزایش است و در این آمار،استفاده از تلفن همراه بسیار بیشتر از لپ تاپ و دسکتاپ ها رشد کرده است.طبق این آمار استفاده از لپ تاپ ها و دسکتاپ ها از سال 2008 تا 2017 هیچ افزایشی نداشته است در صورتی که استفاده از تلفن همراه و استفاده از اپلیکیشن های آن حدود 80 درصد افزایش داشته است و پیش بینی می شود این آمار تا سال 2022 حدود 40 درصد دیگر افزایش داشته باشد.

  • یک اپلیکیشن حرفه ای و عالی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

    1 - در زمان مناسب و معقول آماده شود 2 - هزینه بسیار مناسبی داشته باشد 3 - قالب گرافیکی اختصاصی طراحی شود 4 - وابسته به فرد یا شرکت نباشد 5 - هر زمان که بخواهید بتوانید امکانات بیشتر به آن اضافه کنید 6 - به صورت native طراحی شده باشد 7 - در دو نسخه اندروید و ios ارائه شود 8 - سرعت مناسب و قابل قبولی داشته باشد

  • مراحل ساخت اپلیکیشن

    1 - تحقیق و ترسیم پلن انتظارات و اهداف 2 - طراحی گرافیک و دیتابیس و بانک اطلاعاتی 3 - برنامه نویسی اصولی ، حرفه ای و کد تمیز 4 - تست نهایی و تحویل به مشتری 5 - بازاریابی و کمک به جذب مشتری 6 - انتشار در مارکت های معتبر همانند بازار ، گوگل پلی ، اپ استور و ...

  • مدت اعتبار پشتیبانی چقدر است؟

    کلیه پروژه های برنامه نویسی اپلیکیشن فوکا نت ، دارای یکسال پشتیبانی فنی بوده و به جرئت می توان گفت جز معدود و شاید تنها شرکتی هستیم که سورس کامل اپلیکیشن را بدون هیچ پیش شرطی در اختیار مشتری محترم قرار میگذاریم تا هیچ انحصاری در کار نباشد و مشتری بعدا بتواند بدون نیاز به فوکا نت نسبت به ارتقاء امکانات آن نیز اقدام نماید .

  • هزینه برنامه نویسی یک اپلیکیشن چقدر است ؟

    بسته به نوع اپلیکیشن و امکاناتی که شما از اپلیکیشن انتظار دارید ، نسخه اندروید یا ios ، آپشن ها ، میزان کیفیت گرافیک ، کاربری آن قیمت ها متغیر می باشد و برای اینکار میتوانید به سادگی با فوکا نت تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید .