سئو تخصصی و بک لینک

 

هدف اصلی سئو سایت

سئو تخصصی و بک لینک ، برای اینکه بتوانید از طریق وبسایت خود کسب درآمد کنید بهترین گزینه سئو سایت است. ما در فوکا نت تمام تمرکزمان روی افزایش ورودی و تبدیل آن ها به مشتری و بالا بردن نرخ فروش  از طریق سئو وب سایت شما می باشد. SEO یک انتخاب نیست، یک نیاز است!

seo website

 

  • بالا آمدن سایت شما در نتایج و صفحه اول گوگل
  • چند برابر شدن سود از فروش و خدماتی که ارائه می دهید
  • گسترش و بزرگ شدن کسب و کار به کل سراسر کشور و بازار هدف
  • با دیدن سایت شما در نتایج گوگل، شما به عنوان یک برند در ذهن مشتریان تبدیل می شوید
  • وقتی شما جزء نتایج برتر گوگل باشید، همه مشتریان به سراغ شما خواهند آمد و رقبا از صحنه رقابت حذف می شوند.

سئو چیست و چرا سئو سایت مهم است؟

امروزه استفاده از راهکارهای بازاریابی آنلاین نقش چشمگیری در توسعه و رشد هر کسب و کاری دارد، سئو سایت از مباحث داغ و پرطرفدار در حوزه دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود، در این مقاله می خواهم به پرسش های سئو چیست؟ اهمیت سئو چیست و چرا سئوبرای گوگل مهم است؟ و انواع روش ها و تکنیک ها سئو کدامند؟ مهمترین ابزارهای سئو پاسخ دهم.

به دنیای سئو وب سایت ها خوش آمدید در این حوزه باید بسیار مطالعه کنید، حساب شده اجرا نمایید، نتایج سئوسایتان را آنالیز و بررسی کنید و این چرخه همیشگی را از یاد نبرید، بیلاود مارکتینگ خدمات سئو حرفه ای ارائه می کنید، می توان برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

تعریف سئو چیست؟

سئو SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization و یکی از روشهای متداول دیجیتال مارکتینگ در جهت بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو و افزایش کمیت و کیفیت بازدیدکنندگان سایت و معرفی محصولات و خدمات شما از طریق بازدید طبیعی موتورهای جستجو گوگل، بینگ، یاهو و … است.
به زبان ساده، سئو ( یا با تلفظ صحیح اس ای او) مجموعه ای از تکنیک ها و دستورالعمل هاست که سبب می شود رتبه سایت شما در کلمات کلیدی خاص بهبود یابد و برای شما افزایش بازدیدکننده و در نتیجه رونق کسب کارتان را بهمراه دارد.

چرا سئو سایت برای کسب و کارها مهم است؟

نرخ پهنای باند اینترنت و تعداد تلفن های هوشمند در ایران افزایش یافته است، ضریب نفوذ اینترنت در سال 1397 به 60 درصد رسیده و تعداد کاربران اینترنت در ایران از مرز 40 میلیون نفر گذشته است. میلیون ها کاربر ایرانی از گوگل برای پیدا کردن پاسخ سوالات خود، یافتن محصولات و .. استفاده می کنند.
بازار رقابت فروش محصولات و خدمات بیشتر از هر زمان دیگر اهمیت سئو را آشکار میکند و همه می خواهند در بالاترین رتبه های گوگل قرار بگیرند، و به عبارت ساده می توان گفت :

هر کجا کاربری حضور دارد، مشتری آنجاست!

بنابراین اگر صاحب یک شرکت، کارخانه، فروشگاه و هر کسب و کاری آنلاین یا سنتی هستید، در قدم اول به یک وب سایت نیاز دارید و سئو در قدم بعدی می‌تواند به توسعه و رشد کسب و کارتان کمک کند. همچنین استفاده از سئو سایت در کمپین بازاریابی و کمپین تبلیغاتی بسیار متداول است.

 

fouca net

رسیدن به صفحه اول گوگل ، با توجه به سختی کلمات انتخابی شما و همچنین رقابتی بودن آن، مدت زمان “سئو سایت” فرق می کند اما زمانی که توسط خود گوگل برای سئو وب سایت اعلام شده حداقل 8 ماه است که ما در خدمات سئو فوکا نت مدت زمان تضمینی مان برای رسیدن به صفحه اول گوگل همین مدت زمان است.

  • سئو تکنیکال و بهبود سرعت

    سرعت امروزه یکی از اصلی ترین فاکتورهای گوگل برای رتبه دادن به وبسایت ها است. بالا بودن سرعت سایت به عوامل زیادی بستگی دارد.

  • آنالیز سایت و رقبا

    بعد از اینکه سایت به یک ترافیک ورودی نسبی رسید، رفتار کاربر در سایت باید تحلیل شود و بعد در صورت نیاز توسعه انجام شود.

  • تحقیق کلمات کلیدی

    کیورد ریسرچ یکی از اولین و مهم ترین کارهای سئو وبسایت است. کلمات مناسب سختی کم و میزان سرچ بالایی دارند و با هدف از آن ها فروش است.