قوانین و مقررات ، آژانس دیجیتال مارکتینگ فوکا نت جهت انجام کلیه امور طراحی سایت و برنامه نویسی تحت وب ، قراردادهای مشخص با مفاد منطبق بر قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران با مشتریان و اشخاص حقیقی و حقوقی منعقد می نماید. این قوانین در این وبگاه منتشر شده و به روزرسانی می گردد و هیچ توافق شفاهی و کتبی نمی تواند اسناد منتشر شده در این پایگاه را نقض یا رد نماید.

قوانین و مقررات

لذا کلیه کاربران و مشترکان سرویس ها ، موظف به رعایت این مفاد بوده و در صورت تخطی کاربران ، علاوه و قطع سرویس‌ها ، پیگیری از طریق مراجع ذیصلاح قانونی جهت برخورد با خاطیان، نزد آژانس دیجیتال مارکتینگ فوکا نت محفوظ خواهد بود.

اجرای هرگونه قرارداد و پروژه برنامه نویسی و طراحی وب سایت و پورتال و اپلیکیشن و … توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ فوکا نت ، به منزله پذیرش و تائید این قوانین توسط مشترکین سرویس ها و سفارش دهندگان محترم می باشد.

توجه: سرویس دهنده (فوکا نت ) می تواند قوانین مرتبط را در هر زمان که بخواهد،از طریق تغییر این سند و سایر قوانین در وب سایت، تغییر دهد.

ما به شما توصیه می‌کنیم که به صورت دوره ای برای اطلاع از این تغییرات، به سایت مراجعه کنید.

پس از هر تغییر شرکت هیچ وظیفه ای در جهت اطلاع رسانی به مشترکان نخواهد داشت و اصل بر پذیرش آن برای کلیه مشترکان خدمات و سرویس های رویس دهنده (آژانس دیجیتال مارکتینگ فوکا نت ) می باشد.

این قوانین به عنوان قوانین اصلی از تاریخ 1392/1/1 به مدت نامحدود برای کلیه مشترکان خدمات طراحی سایت و برنامه نویسی برقرار می باشد و تمامی قراردادهای سرویس دهنده (فوکا نت) با مشترکان برپایه همین قوانین می باشد.

قوانین طراحی وب سایت  و برنامه نویسی (کلیه پلن های پایه، حرفه ای و اختصاصی)

پشتیبانی فقط از داخل پورتال مشتریان :

پورتال مشتریان فوکانت

به منظور سهولت در استفاده از خدمات و سرویس ها و همچنین راحت تر شدن فرایند ثبت و پیگیری سفارش و درکل مدیریت راحت تر سفارشات توسط کاربر ، فوکا نت به آنها با اطلاع رسانی از طریق بخش اخبار یا اطلاعیه ها داخل پورتال مشتریان یا قرار دادن اطلاعیه متنی در سایت اکیدا توصیه میکند که از پنل سایت استفاده نمایند !

بنابراین کاربر برای ارتباط با پشتیبانی فوکا نت موظف است از طریق قسمت پورتل مشتریان اقدام کند .

در رابطه با ارسال تیکت :

کاربر موظف است خواسته خود را در کمال ادب و احترام بیان کند .  با توجه به این مورد از مقررات حاکم بر سایت ، پشتیبانی فوکا نت این حق را دارد که در صورت مشاهده هرگونه بی ادبی و رفتار ناشایست ، آن کاربر را با بستن اکانت ایشان برای همیشه از استفاده از سرویس ها و خدمات فوکا نت محروم نماید و همچنین در این صورت وجه پرداختی ایشان نیز چه در اعتبار کیف پول پنل چه هر اعتباری که از ایشان نزد فوکا نت هست به موسسه محک واریز خواهد شد .

1-مشترک یا سفارش دهنده متعهد می شود تمامی اطلاعات اولیه مانند محتوا، لوگو، نشانه ،تصاویر، مطالب، اطلاعات و …. جهت درج در سایت را قبل از ارائه طرح اولیه در اختیار سرویس دهنده (آژانس دیجیتال مارکتینگ فوکا نت)  قراردهد. در غیراینصورت امکان تغییر و اضافه نمودن اطلاعات و تصاویر و … مشمول هزینه جداگانه با برآورد سرویس دهنده (فوکا نت) می باشد.

همچنین تولید و ارائه محتوا و تصاویر و… جهت درج در سایت به هر نحو از انحاء ممکن برعهده مشترک یا سفارش دهنده بوده و از این بابت هیچ مسئولیتی متوجه سرویس دهنده (فوکا نت) نخواهد بود.

در صورت عدم ارائه محتوا، نشانه،لوگو، تصاویر، مطالب، اطلاعات و …. از سوی مشترک یا سفارش دهنده ، سرویس دهنده (فوکا نت) می تواند سایت را با اطلاعات و تصاویر نمونه تحویل دهد و تغییرات آن برعهده مشترک یا سفارش دهنده خواهد بود.

2-مشترک یا سفارش دهنده متعهد می شود که پس از عقد قرارداد، در قبال درخواست اضافه کردن ماژول ها و ویژگی های جدید به تارنما، هزینه روز مندرج در تارنمای رسمی سرویس دهنده (فوکا نت) را پرداخت نماید. (مرجع اعلام قیمت، در هر شرایطی، سرویس دهنده (فوکا نت) می باشد.)

3-مشترک یا سفارش دهنده متعهد می شود پس از تأیید طرح اولیه و یا طرح نهایی تارنما ، اپلیکیشن و یا … ، هرگونه درخواست تغییر که منجر به طراحی مجدد و یا تغییرات عمده در بخشی از طرح شود، هزینه آن را طبق تعرفه روز مندرج در تارنمای رسمی سرویس دهنده (فوکا نت) و یا برآورد سرویس دهنده (فوکا نت) به صورت یکجا پرداخت نماید، در غیر اینصورت تمام تعهدات سرویس دهنده (فوکا نت) ساقط می گردد.

4-مشترک یا سفارش دهنده متعهد می شود محصولات/خدمات/آموزش‌هایی را در وب سایت خود عرضه نماید که ازجمله ممنوعات تجاری و پستی نباشد و یا محصولات/خدمات/آموزش‌هایی که از لحاظ قوانین و مقرارت موضوعه دولت جمهوری اسلامی ایران و شرع مقدس، خرید و فروش و ارائه آن ممنوع می باشد، ارائه ننماید. مسئولیت هر نوع پاسخگویی به مراجع ذیربط یا تامین و تادیه خسارت مشتریان و مدعیان، با مشترک یا سفارش دهنده می باشد.

5-مشترک یا سفارش دهنده متعهد می‌شود قوانین کپی رایت، تجارت الکترونیک، علائم انحصاری و اختصاری، نقض حقوق صاحب امتیاز و اثر، کالاهای ممنوعه و تقلبی را در عرضه و فروش و ارائه محصولات/خدمات/آموزش‌ها رعایت نماید. بدیهی است در صورت عدم رعایت این بند و بروز هرگونه مشکل، مسئولیت هر نوع پاسخگویی به مراجع ذیربط یا تامین و تادیه خسارت مشتریان و مدعیان، با مشترک یا سفارش دهنده بوده و سرویس دهنده ( آژانس دیجیتال مارکتینگ فوکا نت ) هیچگونه تعهد یا مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

6-سرویس دهنده ( آژانس دیجیتال مارکتینگ فوکا نت ) حق دارد طرح تحویل داده شده را در محل مناسب به نحوی که صلاح می داند و مشهود باشد، امضاء نماید، مگر در صورتی که طرفین در این مورد به توافق برسند. (حذف امضاء طرح از سوی مشترک یا سفارش دهنده در هر صورت مشمول پرداخت هزینه جداگانه می باشد.)

7- خدمات ثبت دامنه و میزبانی فقط به صورت سالانه از سوی سرویس دهنده ( آژانس دیجیتال مارکتینگ فوکا نت)  ارائه می گردد و مشترک موظف است 14روز پیش از پایان قرارداد هزینه تمدید را مطابق قیمت روز که توسط سرویس دهنده (فوکا نت)  اعلام می گردد، پرداخت نماید. در صورت عدم پرداخت در موعد مقرر، مشکلات به وجود آمده متوجه مشترک یا سفارش دهنده خواهد بود.

8- سرویس دهنده (آژانس دیجیتال مارکتینگ فوکا نت )  موظف است طرح خود را در بستر فراهم شده مندرج در قرارداد به مشترک یا سفارش دهنده تحویل دهد. به صورت پیشفرض بستر فنی سرویس دهنده (فوکا نت) ، محل تحویل است. مگر آنکه با پرداخت هزینه های جداگانه به صورت رسمی توافقی صورت گرفته باشد.

9- قرار دادهای طراحی وب سایت و برنامه نویسی از نوع لازم الاجرا تلقی شده و تنها در صورت وقوع شرایط فسخ اشاره شده در متن قراداد و یا توافق طرفین قابل فسخ می باشد

در صورت فسخ قرارداد در هر زمان میزان 50درصد کل مبلغ قرارداد بابت خسارت اخذ می گردد. در صورت ارائه مرحله اول طرح ، امکان فسخ به هیچ عنوان وجود ندارد و مشترک یا سفارش دهنده موظف به تسویه کل مبلغ می باشد و در صورت استنکاف از تسویه حساب کل مبلغ، سرویس دهنده ( آژانس دیجیتال مارکتینگ فوکا نت)  می تواند از طریق مراجع قانونی ذیصلاح نسبت به دریافت کل مبلغ قرارداد اقدام نماید .

10- در صورت بروز هرگونه اشکال به علت وجود فورس ماژور طبق تعاریف سازمان برنامه و بودجه (از قبیل سیل، زلزله، جنگ، اعتصاب و غیره) طبق قوانین حاکم بر جامعه عمل خواهد شد.

در مواردي كه به علل ناشي از شرايط قهري (شرايط خاص) كه رفع آن خارج از حيطه توانايي و اقتدار طرفين قرارداد باشد و انجام بخشي از قرارداد و يا تمام آن غيرممكن گردد، در صورت فسخ قرارداد هيچيك از طرفين حق مطالبه خسارت وارده را نخواهد داشت و اقدامات پس از فسخ از قبيل تسويه حساب با توافق طرفين صورت مي گيرد.

11- کلیه خدمات پشتیبانی، اطلاعیه ها و بیانیه های آژانس دیجیتال مارکتینگ فوکا نت، خدمات مالی و تمدید سرویس ها و خدمات و محصولات، درخواست های جدید، تغییرات و … فقط از طریق پورتال مشتریان 24 ساعته که آدرس آن در در وبگاه رسمی آژانس دیجیتال مارکتینگ فوکا نت منتشر و به صورت آنلاین در دسترس است، قابل ارائه می باشد و مشترک فقط از همین طریق می تواند امور خود را پیگیری نماید. بدیهی است در صورت عدم رعایت ، خدمات پشتیبانی کان لم یکن می گردد.

12- کلیه دانش فنی، سخت افزار ، نرم افزار و… لازم جهت استفاده از برنامه های ارائه شده و مدیریت وب سایت ها و پورتال ها بر عهده مشترک یا سفارش دهنده بوده و از این بابت هیچ مسئولیتی متوجه سرویس دهنده (آژانس دیجیتال مارکتینگ فوکا نت) نمی باشد.

13- مشترک یا سفارش دهنده می تواند طی قرارداد جداگانه از خدمات مدیریت و پشتیبانی استفاده نماید.

14- در صورت گذشت بیش از 3 روز کاری از زمان تأیید طرح نهایی از سوی مشترک یا سفارش دهنده یا نماینده مشترک و عدم تسویه  مرحله نهایی، سرویس‌دهنده (آژانس دیجیتال مارکتینگ فوکا نت) می تواند قرارداد را یکطرفه فسخ و وجه مرحله 1 و 2   را به عنوان حق الزحمه خود در نظر بگیرد. اجرای مجدد طرح با پرداخت 15درصد مبلغ کل قرارداد به عنوان خسارت از سوی مشترک, امکان پذیر است.

15- در صورت تسویه کامل هزینه قرارداد، سرویس دهنده ( آژانس دیجیتال مارکتینگ فوکا نت)  می بایست طبق هماهنگی با سفارش دهنده یا نماینده مشترک، طی یک جلسه آموزشی در محل سرویس دهنده ( آژانس دیجیتال مارکتینگ فوکا نت) ، نحوه مدیریت تارنما را آموزش داده و اطلاعات لازم را در اختیار وی قرار دهد.

16- مدت زمان جلسه آموزشی یک ساعت می باشد و در صورت نیاز ، مشترک یا سفارش دهنده می تواند با پرداخت هزینه اعلامی از سوی سرویس دهنده ( آژانس دیجیتال مارکتینگ فوکا نت) از زمان اضافی بهره مند شود.

17- حداکثر تعداد جلسات مراجعه حضوری برای هماهنگی قراردادها ، آموزش و تحویل پروژه ، برای طرح های عمومی حرفه ای 2 جلسه و برای طرح های اختصاصی 3 جلسه می باشد. در صورت نیاز، مشترک یا سفارش دهنده می تواند با پرداخت هزینه اعلامی از سوی سرویس دهنده ( آژانس دیجیتال مارکتینگ فوکا نت) از زمان اضافی بهره مند شود.

18- در صورت ایجاد و مطرح شدن سوالات فنی و یا هر سوال دیگری توسط مشترک یا سفارش دهنده، هیچ مسئولیتی متوجه سرویس دهنده ( آژانس دیجیتال مارکتینگ فوکا نت) از بابت پاسخگویی به سوالات و آموزش نمی باشد . با اینحال سرویس دهنده ( آژانس دیجیتال مارکتینگ فوکا نت) می کوشد در حد توان به سوالات پاسخ گوید.

19-  مشترک یا سفارش دهنده متعهد می شود که تمامی تیکت های پشتیبانی را به زبان فارسی تایپ و ارسال کند.

20 – مشترک یا سفارش دهنده متعهد می شود تا از ارسال تیکت‌های مکرر و در یک موضوع جدا خودداری کند.

21 – مشترک یا سفارش دهنده موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را در نهایت آرامش و ادب پیگیری نماید.

22 – مشترک یا سفارش دهنده موظف است هنگام ارسال تیکت، سرویس مربوطه، عنوان تیکت، و متن تیکت را به درستی و با توضیحات کامل وارد نماید تا در پاسخگویی اپراتورهای شرکت وقفه ایجاد نشود و در نهایت در حل مشکل مشترک یا سفارش دهنده تسریع گردد.

23 – مشترک یا سفارش دهنده متعهد می شود که در تمامی تیکت های پشتیبانی موضوع تیکت را به درستی یادداشت نماید و از ارسال عناوین همچون “سوال” ، “مشکل” ، “درخواست” ، “خواهش” ، “انجام کارها” ، “پیگیری” ، “نارضایتی” ، “تشکر” و …. اکیدا خودداری نماید.

در صورت تکرار موارد از سوی مشترک یا سفارش دهنده، سرویس وی بدون اطلاع قبلی، به طور کامل قطع می گردد و هیچ پاسخی از سوی مشترک یا سفارش دهنده مسموع نخواهد بود.

24– مشترک یا سفارش دهنده اهمیت تیکت را بایستی با توجه به اهمیت واقعی تیکت انتخاب کند و نبایستی بدون دلیل اهمیت “ضروری” را انتخاب کند. وضعیت ضروری تنها برای مواردی اعم از Down بودن سرور، در دسترس نبودن سرویس و… می باشد.

25– طبق ماده ۶۰۹ قانون مجازات اسلامی، هر کس به کارمندان دولت، موسسات و شرکت‌ها در حین انجام وظیفه توهین نماید، از ۳ الی ۶ ماه حبس یا ۷۴ ضربه شلاق و ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی محکوم می‌گردد.‌ در صورتیکه مشترک یا سفارش دهنده اقدام به توهین ، فحاشی و ناسزا به هر شکل و هر نحو بنماید قرارداد او به طور یک طرفه فسخ و مبلغ سرویس مورد نظر به هیچ وجه به او عودت نخواهد شد.

طبق قانون سرویس دهنده ( آژانس دیجیتال مارکتینگ فوکا نت )  حق شکایت و پیگرد قانونی از طریق مراجع ذیصلاح را برای خود محفوظ می داند.

26– تمامی طراحی های وب سایت ها و پورتال های انجام شده به صورت تک زبانه بوده و در صورت درخواست مشترک یا سفارش دهنده مبنی بر افزودن زبان اضافی برای طرح ، 50 درصد هزینه قرارداد اولیه برای افزودن هر زبان اضافی دریافت می گردد.

27- طبق مصوبه هیات مدیره محترم آژانس دیجیتال مارکتینگ فوکا نت، کلیه قراردادهای کتبی و توافقات شفاهی از تاریخ 1392/7/1 براساس این قوانین اصلاح و از تاریخ مذکور معیار عمل بر اساس قوانین منتشر شده در وبگاه رسمی سرویس دهنده ( آژانس دیجیتال مارکتینگ فوکا نت ) می باشد. هیچ توافق کتبی یا شفاهی نمی تواند قوانین منتشر شده در وبگاه رسمی سرویس دهنده ( آژانس دیجیتال مارکتینگ فوکا نت) را ، تغییر ، نقض یا تعدیل نماید.