طراحی وب سایت اختصاصی و وردپرس

طراحی وب سایت اختصاصی و وردپرس

طراحی وب سایت اختصاصی و وردپرس یک تکنولوژی جدید در حوزه فناوری اطلاعات می باشد. اگر به دنبال یک سایت شیک, زیبا و با بازدهی بالا هستید بهتر است تکنولوژی را برای روی کار آوردن یک وب سایت و مطرح کردن آن در میان رقبای قدرتمند انتخاب کنید. استفاده از تم ها و قالبهای ویژه و مختص نوع فعالیت شما از المان های مهمی است که معمولاً در طراحی سایت با وردپرس رعایت می شود.

چرا فوکا نت

همچنین به کارگیری افزونه های کاربردی و مهم سایت موجودیت صفحه شما را معنا می بخشد و باعث می شود که عملکرد بهتری را در مدیریت وب سایت خود داشته باشید. اینکه به چه دلایلی از تکنولوژی وردپرس در طراحی سایت استفاده می شود در ادامه مقاله به طور گسترده به آن می پردازیم. پس اگر قصد راه اندازی یک وب سایت وردپرسی را دارید این مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید چرا که می‌تواند یک جهت دهی اساسی بر روی تصمیم شما داشته باشد.

 

اینکه شما فوکا نت را به عنوان خدمتگزار جهت طراحی سایت وردپرسی خود انتخاب کنید تفاوتی برای ما ندارد زیرا آنچه که برای ما اهمیت دارد ارتقا و پیشرفت کسب و کار و فعالیت شما در کشور عزیزمان ایران است. اما بدور از تبلیغات، دلایلی که شما به عنوان مشتری قبل از محول کردن پروژه طراحی سایت به شرکت فوکا نت باید بدانید به شرح ذیل می باشد. در واقع ما می خواهیم به شما بگوییم که چرا باید پروژه طراحی سایت وردپرسی را به شرکت فوکا نت بسپارید؟

 

ما به طور کامل و دقیق و همچنین با ظرافت کاری بالا به نوع درخواست شما گوش می دهیم. اینکه شما چه توقعاتی از یک سایت وردپرسی دارید و می خواهید که چه اهدافی را پس از طراحی دنبال کنید. بنابراین نقطه نظرات شما همواره برای این شرکت جزو اولویت‌های کار محسوب می شود.

چشم انداز سایت را برای شما مشخص می کنیم. همانطور که میدانید روند فعالیت در حوزه های کاری مختلف با یکدیگر فرق دارد و با توجه به سختی کار مقصد و جایگاه نهایی را به شما نشان میدهیم.

بعد از طراحی سایت وردپرسی به هیچ عنوان شما را رها نخواهیم کرد بلکه به طور متمرکز فعالیت های مرتبط با پشتیبانی سایت را به طور تخصصی برای وب سایت شما در نظر می گیریم تا همواره در اوج باقی بمانید.

به طور ۲۴ ساعته آمادگی لازم برای پاسخگویی به هرگونه سوال شما را داریم بنابراین در مسیری که قصد دارید از وبسایت خود کسب درآمد کنید به هر مانع یا سوالی برخورد کردید متخصصین شرکت فوکا نت آمادگی لازم برای پاسخگویی به شما را دارند.

فهرست ریز هزینه ها را با توجه به اقداماتی که بر روی سایت شما انجام شده است به ترتیب و با نظم بالا به شما ارائه می دهیم تا مطلع باشید برای چه کارهایی چه هزینه هایی در نظر گرفته شده است.

 

فرآیند طراحی یک وب سایت، آمیزه ای از هنرهای بصری، عناصر دیداری و توان مهندسی نرم افزار است که در قالب یک دکوراسیون دیجیتال به نام طراحی وب نهفته شده است که امروزه به عنوان اولویت اول برای هر کسب و کاری شناخته می شود. هر طراح حرفه ای وب با ایده پذیری از دیدگاه بازدید کنندگان صنوف مختلف براساس سفارش مشتری، اقدام به طراحی ویترین سایت با هارمونی های بین المللی UI و UX میکند تا بیشترین جذابیت را برای مشتریان وب سایت به ارمغان آورد.

در کنار این موضوع هر طراح سایت حرفه ای جهت برآورده کردن نیاز های یک سئو کار نیز می بایست مواردی را در نظر داشته باشد که یکی از موارد اصلی سرعت وب سایت است که در طراحی سایت جزئی جدا ناپذیر از آن است و همواره می بایست مد نظر قرار گیرد.

 

طراحی سایت اختصاصی

وب سایت های اینترنتی براساس تکنولوژی برنامه نویسی به دو دسته ی وب سایت های آماده و اختصاصی تقسیم بندی می شوند. طراحی سایت اختصاصی از نظر هزینه کرد، هزینه بسیار بالاتری را از نمونه های آماده به مشتری تحمیل می کند اما دارای مزیت های غیر قابل چشم پوشی نیز است. به عنوان مثال از نظر امنیت سورس کد این وب سایت ها در اینترنت در دسترس نیست ولی برای وب سایت های آماده این مشکل وجود دارد.

از نظر سئویی نیز اغلب این وب سایت ها با توجه به سرعت بسیار بالایی که دارند به راحتی می توانند در رتبه های نخست گوگل قرار گیرند. گروه آسا اسکریپت با بهره گیری از گروه برنامه نویسان حرفه ای قابلیت طراحی سایت اختصاصی بر مبنای زبان های برنامه نویسی از قبیل php را داراست. جهت بهینه سازی سایت اختصاصی با قیمت های نازل تر این گروه می تواند از فریمورک های بروز و بسیار محبوبی مانند لاراول نیز در توسعه وب سایت های مشتریان خود بهره برد.

طراحی وب سایت اختصاصی و وردپرس


طراحی سایت وردپرسی

یکی از مزیت های بزرگ وردپرس راه اندازی انواع وب سایت های اینترنتی در کمترین زمان ممکن است. بیش از 80 درصد از وب سایت های اینترنتی توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس تهیه و تنظیم شده است.

طراحی سایت توسط وردپرس در کنار کاهش زمان طراحی، دارای مزیت هزینه کمتری است که بر مشتری طراحی سایت وارد می کند سایت های وردپرسی نیز در دو قالب آماده و و اختصاصی شده تقسیم بندی می شوند که قالب های آماده از هزینه بسیار کمی برخوردار هستند که اغلب توسط اهل فن برنامه نویسان وب پیشنهاد نمی شوند. قالب های طراحی شده توسط برنامه نویسان برای وردپرس با سرعت خیلی بالاتر و امکانات بیشتر توصیه گروه آسا اسکریپت برای طراحی وب سایت های وردپرسی شما است.

 

طراحی سایت ریسپانسیو

ریسپانسیو بودن یک وب سایت یکی از مهمترین المان های موثر بر روی جذب مشتری و سئوی سایت است. امروزه اکثر سایت های اینترنتی به صورت responsive بر روی دستگاه های قابل حمل مثل تبلت و موبایل بارگذاری می شوند و کمتر سایت مرجعی را می توان یافت که از این قابلیت دیگر برخوردار نباشد. یکی از ویژگی های که امروزه گوگل جهت رتبه دادن به سایت ها مورد بررسی قرار می دهد ریسپانسیو بودن است که به صورت دقیق توسط روبات های موبایلی گوگل مورد بررسی قرار می گیرند.

یکی از تکنولوژی هایی که امروزه با توسعه نرم افزار های موبایلی در وب سایت رشد چشمگیری داشته است روش PWA است که جهت بارگذاری نسخه ی موبایلی یک وب سایت بسیار کاربردی است و وب سایت هایی که بر پایه این تکنولوژی تدوین شده اند را به راحتی می توان تبدیل به نرم افزارهای موبایلی و حتی ویندوزی کرد. گروه علم و فناوری آسا اسکریپت در سفارشات طراحی سایت برای مشتریان اولین موردی را که مد نظر قرار می دهد ریسپانسیو بودن سایت است و بنا به درخواست مشتریان قابلیت اضافه کردن تکنولوژی PWA را به این قبیل وب سایت ها را دارد.

 

وردپرس یا گزینه‌های دیگر؟

شاید شما هم در دو راهی این هستید که طراحی سایت خودتان را به‌طور اختصاصی انجام بدهید؛ یعنی صفر تا صد کدنویسی بشود یا از وردپرس استفاده کنید؟ ولی ما به شما یک پیشنهاد می‌دهیم: شما باید ابتدا برای خودتان یک استراژی بنویسید که در چند سال آینده سایت من می‌خواهد چه امکاناتی داشته باشد.

البته ما برای مشاوره به همه مشتریان خود وردپرس را پیشنهاد می‌کنیم. زیرا ما در ساین وب ۹۰ درصد سایت شما را کدنویسی می‌کنیم و از قالب‌های آماده و افزونه‌های آماده که بعدا سایت را دچار اختلال می‌کنند استفاده نمی‌کنیم.

وردپرس یکی از سیستم‌های مدیریت محتوا است؛ به‌دلیل اینکه مطالب علمی مفیدی دارد؛ یعنی این‌که اگر شما دچار مشکل شوید می‌توانید به‌راحتی با چند جستجوی ساده مشکل خود را رفع کنید. وردپرس غیر از این‌که در ایران طرفدار دارد در جهان هم به دلیل این‌که برنامه‌نویسان زیادی دارند روی امنیت وردپرس و پلاگین‌های وردپرس کار می‌کنند، طرفداران بسیاری دارد.

سیستم مدیریت محتوا وردپرس بدون شک یکی از بهترین گزینه‌ها برای طراحی سایت با وردپرس است. چون با وردپرس هر سایتی که شما بخواهید را می‌توان طراحی کرد، وردپرس قابلیت‌های خیلی زیادی در برنامه نویسی دارد. شما اگر php  بلد باشید می‌توانید خیلی راحت با وردپرس هرچیزی که در ذهن دارید را طراحی و پیاده‌سازی کنید.

طراحی صفحه اول سایت یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید در کار طراحی سایت وردپرس لحاظ شود، چیزی که ما در ساین وب آن را رعایت کرده‌ایم چون شما فقط چند ثانیه وقت دارید که مخاطب را جذب سایت خودتان کنید.

چیزی که ما در طراحی سایت وردپرسی رعایت می‌کنیم این است که سایت باید روح داشته باشد، رنگ سفید و رنگ‌های خنثی دیگر مانند کرم و خاکستری بیشتر برای پس‌زمینه کار استفاده می‌شوند، برای این‌که بتوانید کاربر را بیشتر جذب سایت خود کنید باید از رنگ های سرد و گرم استفاده کنید. یک رنگ سازمانی را انتخاب کنید و برای آن یک پالت رنگی درست کنید تا رنگ‌هایی که استفاده می‌کنید در کنار هم مناسب باشند و بتوانند کاربر را جذب سایت کنند. می‌توانید سری به قسمت نمونه کارهای ما هم بزنید.

طراحی سایت وردپرسی و اختصاصی

در میان بیش از یک میلیون سایت ایرانی، بی‌شک سایت‌هایی مورد توجه قرار می‌گیرند که با بهترین خدمات طراحی و بهینه‌سازی سایت و محتوا ایجاد و مدیریت می‌شوند. دقیقا همین شرایط برای طراحی سایت‌شرکتی نیز وجود دارد. سایت شرکتی، ویترین برند، محصولات و خدمات برند است.شما با طراحی یک سایت شرکتی وردپرس یا اختصاصی قدرتمند می‌توانید در فعالیت‌های برندینگ، بازاریابی، تبلیغات و فروش نیز موفق باشید. ما این کار را با شناخت دقیق حال‌وهوای کسب‌وکار، بررسی پرسونای مخاطبان برند و تحقیق درباره رقبای شما انجام می‌دهیم تا هویتی ماندگار از برند شما در فضای اینترنت ایجاد شود.

  • تفاوت میان وردپرس و سایت اختصاصی چیست؟

    برای دانستن تفاوت میان وردپرس و سایت اختصاصی ابتدا باید تعریف هر یک را دقیقا بیان کنیم. پس از روشن شدن معنای هر یک از این عناوین، می‌توانیم ویژگی‌های آن ها را درک کنیم و نیاز است مطالعه کاملی از این دو داشته باشیم.

  • وردپرس چیست ؟

    وردپرس یک نرم‌افزار متن باز یا منبع باز (open source) آنلاین است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن وب سایت، وبلاگ یا اپلیکیشن بسازند. وردپرس در دسته سیستم‌های مدیریت محتوا (cms) قرار می‌گیرد و محبوب‌ترین آن‌ها است. برای مدیریت، درج مطالب یا حذف آن‌ها و موارد دیگر به یک سیستم مدیریت محتوا نیاز داریم. سازندگان وردپرس این سیستم را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده‌اند.

  • سایت اختصاصی چیست؟

    منظور از سایت اختصاصی سایتی است که توسط یک برنامه‌نویس یا یک شرکت، منحصرا برای یک سفارش‌دهنده خاص طراحی شده باشد. شرکت‌ها از زبان‌های برنامه‌نویسی مختلفی برای طراحی سایت استفاده می‌کنند، زبان‌هایی مانند php، asp.net، جاوا اسکریپت و … .