چرا باید اپلیکیشن داشته باشیم?

چرا باید اپلیکیشن داشته باشیم
زمان تقریبی مطالعه : 3 دقیقه

همانطور که مردم از رایانه به دستگاه های موبایل مهاجرت می کنند، چهره اینترنت تغییر می کند. بازار تلفن همراه و اپلیکیشن ها در حال ارتقا است. افرادی که در جستجوی اطلاعات هستند، اپلیکیشن های مربوطه  را خریداری می کنند و با علامت های تجاری شناسایی میکنند. اگر شما در یک کسب و کار هستید که به مشتری نیاز دارید ، قطعا زمان استفاده از تلفن همراه  واپلیکیشن های کاربردی آن است. اگر شرکت شما هنوز مردد است  که آیا اپلیکیشن های تلفن همراه را ارائه دهد یا نه، با این چند دلیل  که چرا کسب و کار های هوشمند و موفقیت آمیز در حال رشد هستند، نظرتان عوض خواهد شد.

1527502316474

چند دلیل مهم برای اینکه شما اپلیکیشن های موبایل را در کسب و کارتان ارایه دهید:

1.مشتریان شما متقاضی هستند.

مطالعات به وضوح نشان میدهد ک کاربران گوشی های تلفن همراه،اپ های نصب شده بر روی موبایل را به برنامه های روی وب سایت  بشدت ترجیح میدهند. شما ممکن است توجه نکنید،اما زمانی این نیاز برای شما پررنگ میشود که مشتریان شما از شما میپرسند آیا اپلیکیشنی برای محصولات خود دارید؟ در واقع با نصب اپلیکیشن مربوطه ، شما این امکان را به مشتری خود میدهید که بدون نیاز به رفتن به وب سایت وتنها از طریق تلفن همراه خود از محصولات و خدمات شما آگاهی کسب کنند.

2.خط ارتباطی مستقیم با مشتریان خود.

یک اپلیکیشن می تواند به صورت خودکار اطلاعات و محتوا را به مشتریان خود نمایش دهد.اپلیکیشن، به شما اجازه می دهد بطور مستقیم با مشتریان در ارتباط باشید و تقاضای آنها را مورد بررسی قرار دهید.

3.اطلاعات خود را دقیق و بروز نگه دارید.

با گذر زمان، عمر محصول کوتاه و فشار رقابتی شدید میشود و همچنین با تغییر شرایط اقتصادی نگه داشتن اطلاعات مربوط به محصول و قیمت گذاری به روز، می تواند یک چالش باشد. مطمئنا، این تغییر اطلاعات  در وب سایت شما هست. اما آیا واقعا به فروش شما و مشتریانتان کمک می کند؟در مورد مشتری هایی که گوشی های هوشمند را به سیستم های خود ترجیح می دهند تکلیف چیست؟

4.میتوانید با مشتری های خود در تماس باشید.

ماهیت تعاملی یک اپلیکیشن ،جذب مشتریان و تحریک انها به نصب اپ و استفاده از محصولات توسعه دهنده است.

1527505069692

5.با رقابت ادامه دهید.

تقریبا هر شرکت بزرگی در حال حاضر یک یا چند اپلیکیشن تلفن همراه برای مشتریان خود ارائه می دهد. اما هزاران شرکت کوچک و متوسط نیز به بازی پرتاب شده اند و در رقابتند.

6. تیم فروش خود را برای سفارشات،آماده و توجیح کنید.

زمانی که شما در یک اپلیکیشن تلفن همراه سرمایه‌گذاری می‌کنید ، به مشتریان خود زنگ بزنید. فروشنده  شما نیاز به دسترسی فوری به آخرین اطلاعات و قیمت‌گذاری محصول دارد.

و در آخر هیچ چرخه توسعه نرم افزاری طولانی نیست. شروع به کار آسان است و شما می توانید یک محصول مبتنی بر اپلیکیشن کاربردی را در چند روز کوتاه ایجاد کنید  و برای نصب آن تبلیغات کنید وبدانید که این شگفت آور، سود آور و مقرون به صرفه است. با پذیرش توسعه فن آوری تلفن همراه ونصب اپلیکیشن های  گسترده در آن ، آیا زمان آن  نیست که شما هم بفکر بیفتید و برای ایجاد سود بیشتر در کسب و کار اقدام به ایجا یک  اپلیکیشن و نصب آن کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *