اپل واچ سری ۳ بدون پشتیبانی از watchOS 9

اپل واچ سری ۳ بدون پشتیبانی از watchOS 9
زمان تقریبی مطالعه : < 1 دقیقه

با وجود اینکه اپل واچ ۳ از به‌روزرسانی جدید watchOS 9 پشتیبانی نخواهد کرد، این مدل همچنان ازطریق فروشگاه آنلاین اپل به‌فروش می‌رسد.

اپل همچنان ساعت اپل واچ سری ۳ را ازطریق فروشگاه آنلاین خود عرضه می‌کند. این در حالی است که به‌تازگی اعلام شد این دستگاه از watchOS 9 پشتیبانی نخواهد کرد. طبق گفته‌ی اپل، watchOS 9 اواخر پاییز امسال منتشر خواهد شد.

همان‌طور 9to5Mac اشاره می‌کند، مدل آلومینیومی اپل واچ سری ۳ در وب‌سایت رسمی اپل همچنان به‌فروش می‌رسد. فروشگاه آنلاین این شرکت روز گذشته به‌دلیل شروع رویداد WWDC ۲۰۲۲ برای مدتی از دسترس خارج شد ولی اکنون فعال است و این شرکت همچنان اپل واچ سری ۳ که پنج سال از معرفی آن گذشته را به‌فروش می‌رساند.

کاربران اپل واچ سری ۳ در طول سال‌های گذشته همیشه از کمبود حافظه‌ی ذخیره‌سازی برای به‌روزرسانی، رنج می‌بردند و به‌همین‌دلیل این شرکت درنهایت بازیابی شد و سپس به‌روزرسانی اپل واچ را آسان‌تر کرد.

شایعات حاکی از آن است اپل امسال سه ساعت هوشمند جدید معرفی خواهد کرد که شامل اپل واچ سری ۸، اپل واچ SE و نسخه‌ی ورزشی می‌شود. با درنظرگرفتن این موضوع، احتمال دارد این شرکت سرانجام فروش این ساعت ۱۹۹ دلاری را متوقف کند.

درحال‌حاضر اگر قصد خرید اپل واچ سری ۳ را دارید، باید به این نکته توجه داشته باشید که برخی از قابلیت‌های جدید watchOS 9 روی این مدل پشتیبانی نمی‌شود.

به‌روزرسانی watchOS 9 در جریان رویداد WWDC ۲۰۲۲ معرفی شد. این آپدیت هنگام انجام تمرین داده‌های بیشتری دراختیار کاربر قرار می‌دهد و همچنین یک برنامه‌ی جدید برای داروها در آن تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های این نسخه از سیستم‌عامل ساعت‌های هوشمند اپل می‌توان به واچ‌فیس‌های جدید اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *