کارمندان متا از بحث درباره سقط جنین منع شدند

کارمندان متا از بحث درباره سقط جنین منع شدند
زمان تقریبی مطالعه : < 1 دقیقه

شرکت متا اظهارنظر کارمندان این شرکت را درباره سقط جنین در شبکه های اجتماعی خود ممنوع کرد.

به گزارش انگجت؛ متا به کارمندانش گفته که درباره حکم اخیر دادگاه عالی مبنی بر سقط جنین صحبت نکنند. این شرکت  اعلام کرد:” پیام‌هایی که درباره این موضوع بودند را در شبکه اجتماعی خود حذف کرده و اجازه نمی‌دهد بحث  سقط جنین در محیط کار و کانال‌های اداری  انجام شود.”

مهندس نرم افزار Ambroos Vaes گفت: “در شبکه اجتماعی داخلی Workplace، ناظران پست‌ها یا نظرات مربوط  به سقط جنین که کاربران به اشتراک می‌گذارند را فورا حذف می‌کنند. ” گفت و گوی محدود فقط در گروه‌های حداکثر ۲۰ نفره از کارمندانی که از یک کتاب راهنما پیروی می‌کنند، اتفاق بیفتد.

روز جمعه، متا همچنین به کارمندان گفت: “هزینه‌های سفر کارکنانی را که نیاز به دسترسی مراقبت‌های بهداشتی و خدمات باروری خارج از ایالت دارند «تا جایی که قانون اجازه می‌دهد» بازپرداخت می‌کند. این سیاستی است که بسیاری از شرکت‌های فناوری، همچون  گوگل، در پیش گرفته بودند و پس از اعلام حکم دادگاه عالی درباره سازمان بهداشت زنان  آن را تکرار کردند.”

متا اولین باری نبود که کارمندان را برای جلوگیری از هرج و مرج در محیط کار از یک بحث منع می‌کرد. این شرکت سیاست ارتباطی محترمانه خود را پس از قتل جورج فلوید در سال ۲۰۲۰ به روز کرده است. در آن زمان، متا به کارمندان گفت که دیگر نمی‌توانند در مورد مسائل سیاسی و اجتماعی در کانال‌های شبکه‌های اجتماعی محل کار بحث کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *