یک محصول دانش بنیان امکان برگزاری نمایشگاه مجازی را ممکن کرد

یک محصول دانش بنیان امکان برگزاری نمایشگاه مجازی را ممکن کرد
زمان تقریبی مطالعه : 2 دقیقه

پلتفرم نمایشگاه مجازی این امکان را برای غرفه داران فراهم می ‌سازد تا آخرین محصولات و خدمات خود را به طیف گسترده‌ ای از مخاطبان از سراسر جهان به صورت مجازی عرضه کنند.

 ناصر محمودی مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان که نمایشگاه مجازی را طراحی کرده است، گفت: نمایشگاه مجازی این امکان را برای غرفه داران فراهم می ‌سازد تا انواع کلیپ های ویدئویی، گالری عکس، اطلاعات متنی، اینفوگرافی و انواع کاتالوگ و بروشور با امکان دانلود را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهد.

حذف محدودیت مکان و زمان در نمایشگاه مجازی

وی افزود: در پلتفرم نمایشگاه مجازی بازدیدکنندگان به راحتی می ‌توانند تنها با یک کلیک از طریق رایانه و یا تلفن همراه خود از این مکان بازدید کنند. استفاده از پلتفرم نمایشگاه مجازی یکی از بهترین فرصت ها برای صاحبان کسب و کار است تا با بهره گیری از فناوری به روز اطلاع رسانی چندرسانه ‌ای محصولات و خدمات خود را به شکل نامحدود به مخاطبان عرضه کنند.

به گفته محمودی، هر آنچه در نمایشگاه های فیزیکی دارای محدودیت و هزینه ساز است در نمایشگاه های مجازی وجود ندارد. محدودیت در زمان و مکان هزینه های سنگین اجاره فضا، تجهیزات، حمل و نقل، دکوراسیون، چاپ و تبلیغات محیطی هیچ یک در نمایشگاه های مجازی دائمی وجود نداشته و مخاطبان در هر زمان و مکان می توانند محصولات یا خدمات کسب و کارها و مشاغل را مشاهده و بررسی کنند و با دیگران به اشتراک بگذارند.

مدیرعامل شرکت خاطر نشان کرد: نمایشگاه مجازی امکان حضور تعداد بیشتری از مشتریان، ثبت کلیه فعالیت‌ های بازدیدکنندگان و ارائه آن به غرفه ‌داران، امکان فعالیت برای مدت طولانی ‌تر و فراهم بودن امکانات مختلف در یک پلتفرم جهت تعامل بهتر با دیگر شرکت کنندگان است. تمامی این مزایا به افراد در صنایع مختلف کمک کرده تا با فعالیت در دنیای مجازی و نمایش محصولات و خدمات خود، سطح فروش و سود خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

وی تاکید کرد: صاحبان کسب و کار می توانند با خرید پکیج سالانه آن حدود 1000 دلار به ازای هر غرفه از خروج ارز جلوگیری کرده و از نمونه داخلی آن با قابلیت های بیشتر بهره مند شوند.

محمودی افزود: نمونه های خارجی براساس امکانات متفاوتی که به غرفه داران ارائه می دهند و مدت زمانی که صاحبان کسب و کار می توانند از آن پلتفرم استفاده کنند متفاوت است و به صورت تقریبی ماهیانه 150 دلار هزینه آن است.

این مدیر حوزه دانش بنیان با اشاره به این که در توسعه پلتفرم نمایشگاه مجازی از هیچ ماژول آماده ای استفاده نشده است، گفت: تمامی امکانات و قابلیت های این سامانه تحت وب از پایه کدنویسی شده و این باعث می شود محصول قابلیت توسعه و سفارشی سازی داشته باشد. همچنین از مزایای دیگر این محصول می توان به پنل جداگانه برای صاحبان غرفه جهت مدیریت محتوا اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *