یک توسعه‌دهنده به‌کمک بریدگی مک‌بوک پرو، ارسال فایل با AirDrop را آسان‌تر کرد

یک توسعه‌دهنده به‌کمک بریدگی مک‌بوک پرو، ارسال فایل با AirDrop را آسان‌تر کرد
زمان تقریبی مطالعه : < 1 دقیقه

توسعه‌دهنده‌ای به‌نام ایان کین از بریدگی بالای نمایشگر مک‌ بوک، به‌عنوان میانبری برای استفاده از AirDrop استفاده کرده است تا بتوان فایل‌ها را آسان‌تر انتقال داد.

بیشتر کاربران، کم‌وبیش با بریدگی نمایشگر آیفون کنار آمده‌اند و به آن عادت دارند. این بریدگی اولین‌بار سال ۲۰۱۷ با معرفی آیفون X ارائه شد که در آن زمان بحث‌های زیادی میان افراد ایجاد کرد. اکنون وقتی صحبت از بریدگی نمایشگر مک‌بوک پرو به‌میان آید، فقط آخرین مدل‌های این لپ‌تاپ است که از آن بهره می‌برد. ایان کین، درحال توسعه‌ی اپلیکیشنی است که می‌تواند بریدگی مک‌بوک پرو را بسیار کاربردی جلوه دهد. درواقع او قصد دارد از این ویژگی برای ارسال آسان‌تر فایل‌ها ازطریق AirDrop بهره ببرد.

ایان کین در ویدیویی که در توییتر خود به‌اشتراک گذاشته، نشان می‌دهد این برنامه چگونه می‌تواند زمانی‌که کاربر درحال کشیدن فایل‌های سازگار با AirDrop است، چشمک بزند. ایده این است که پس از کشیدن فایل‌ها، بتوان آن‌ها روی ناحیه‌ی بریدگی رها کرد. در این مرحله، پنجره‌ی اشتراک‌گذاری سنتی AirDrop باز خواهد شد و دستگاه‌هایی‌ را نشان خواهد داد که می‌توان فایل‌ها را به آن‌ها ارسال کرد. این ویژگی در مقایسه با رویکرد رسمی اپل، میان‌بری ساده محسوب می‌شود؛ روشی که معمولاً شامل باز کردن یک فایل و پیمایش به منوی اشتراک‌گذاری آن، سپس کلیک روی فایل یا رفتن به بخش اختصاصی AirDriop در Finder است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *