گوشی Gionee با تلفیق طراحی هواوی پی 50 پرو و آیفون اپل

گوشی Gionee با تلفیق طراحی هواوی پی 50 پرو و آیفون اپل
زمان تقریبی مطالعه : 2 دقیقه

برند چینی Gionee به‌تازگی گوشی جدیدی با نام P50 Pro را معرفی کرده است. همان‌طور که در عنوان این پست نیز ذکر شد، این دستگاه دارای یک ناچ نسبتا عریض مشابه آیفون اپل و همچنین یک ماژول دوربین است که بسیار به آخرین پرچمدار هواوی، P50 Pro، شباهت دارد. همچنین درحالی‌که این دستگاه سعی می‌کند مانند یک گوشی رده‌بالا به‌نظر برسد، بااین‌حال مشخصات اولیه شامل بهره‌مندی از تراشه Unisoc T310 را به کاربران ارائه می‌کند.

Gionee P50 Pro دارای یک پنل 6.57 اینچی از نوع LCD است که وضوح +Full HD را ارائه می‌کند. ناچ عریض دستگاه همچنین یک دوربین سلفی با سنسور 5 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. این شرکت ادعا می‌کند که نسبت صفحه‌نمایش به بدنه گوشی جدید خود، حدود 93 درصد می‌باشد.

دو ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل در پنل پشتی دستگاه وجود دارد که با آن‌که در ظاهر محل میزبانی پنج لنز دوربین می‌باشد، اما تنها از یک سنسور 13 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی بهره می‌برد و باقی سوراخ‌ها، ظاهرا تزئینی هستند.

چیپست Unisoc T310، قدرت این دستگاه را به‌همراه 4 گیگابایت /6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت/ 128 گیگابایت حافظه داخلی تأمین می‌کند. این گوشی به باتری 3900 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده، اما خبری از قابلیت شارژ سریع در آن نیست. برای امنیت، این گوشی دارای یک اسکنر اثرانگشت در لبه‌ی کناری خود است و از قفل چهره نیز پشتیبانی می‌کند.

Gionee P50 Pro در سه مدل شامل 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی وارد بازار خواهد شد. این مدل‌ها به‌ترتیب 659 یوان (98 دلار)، 739 یوان (~ 110 دلار) و 759 یوان (~ 113 دلار) قیمت دارند. درحال‌حاضر این گوشی برای خرید ازطریق JD.com در رنگ‌هایی مانند مشکی روشن، آبی تیره و کریستالی در دسترس است. همچنین گفته می‌شود که این برند هیچ برنامه‌ای برای عرضه جهانی جدیدترین گوشی هوشمند خود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *