چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟

چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟
زمان تقریبی مطالعه : 2 دقیقه

در حال حاضر میلیون‌ها سایت در سراسر جهان وجود دارد که عمر هیچکدام به بالای ۲۸ سال نمی‌رسد.

اولین طراح سایت جهان «تیم برنرز لی» بود که اولین وب سایت دنیا یا همان World Wide Web را طراحی نمود. به شما پیشنهاد می‌کنیم که اولین وبسایت جهان را ببینید تا متوجه تغییرات دنیای اینترنت در این 28 سال بشوید.

امروزه داشتن سایت به یکی از کارهای معمول بدل شده و هر شرکت یا کسب و کاری، هر چند کوچک، برای رسمیت بخشیدن به کار خود یک وبسایت دارد. اما طراحی وبسایت چیست؟

طراحی سایت  یا ساخت سایت به مهارت هایی برای طراحی و راه اندازی صفحات وب گفته می‌شود. این کار شامل مجموعه‌ای از مهارت‌ها مانند کد نویسی و طراحی گرافیکی می‌شود.

طراحی سایت با کدهای HTML آغاز شد که نوعی زبان نشانه گذاری شده است و ساختاری ساده به وب می‌دهد. این زبان به جامعه قرن بیست و یکم در رشد اینترنت کمک شایانی کرد و باعث شد زبان کد نویسی ارتقا پیدا کند.

با پیشرفت طراحی وب، زبان HTML هم پیچیده و گسترده تر شد و امروزه روش‌های نوینی برای طراحی وب به وجود آمده است.

چرا نیاز به طراحی وب سایت داریم؟

طراحی وب سایت و  سئو سایت (بهینه سازی وب سایت) به ما کمک می‌کند که دیده شویم. اگر کارخانه داریم، خرده فروشی‌ها با یک جستوجوی ساده در اینترنت پیدایمان کنند؛ اگر فروشگاه لباس زنانه داریم، مشتری‌ها به راحتی بتوانند از فروشگاهمان خرید کنند. هر شغلی که داشته باشید طراحی سایت شما و کسب و کارتان را چند پله جلوتر می‌برد.

طراحی سایت فروشگاهی، به مشتریان شما این امکان را می‌دهد که اجناس مور نظر را به راحتی پیدا کنند و در هنگام پرداخت به مشکلی برخورد نکنند.

طراحی سایت شرکتی، به شما این اجازه را می‌دهد که خدمات خود را معرفی کنید و مشتریان خاص شما را پیدا کنند.

در واقع طراحی سایت یک راه برای تبلیغ و معرفی دائمی شما و کسب و کارتان است که با هزینه کم، مشتریان زیادی را به شما می‌دهد.

شرکت فوکانت، با طراحی سایت اختصاصی به شما اجازه سفارش طراحی وبسایت مورد نظرتان را می‌دهد. شما می‌توانید با اعلام بودجه و پرسش درباره هزینه طراحی سایت به وبسایت ایده‌آل خود برسید.