پشتیبانی ایکس‌باکس از گفت‌وگوی صوتی دیسکورد

پشتیبانی ایکس‌باکس از گفت‌وگوی صوتی دیسکورد
زمان تقریبی مطالعه : < 1 دقیقه

شرکت‌های مایکروسافت و دیسکورد از ادغام گفت‌وگوی صوتی در ایکس باکس خبر دادند که امکان پیوستن به کانال‌های مکالمه‌ی صوتی را برای کاربران فراهم می‌کند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که پشتیبانی از ویژگی گفت‌وگوی صوتی دیسکورد به ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان اضافه می‌شود. این قابلیت که اکنون تنها برای برخی از کاربرها در دسترس است، اجازه می‌دهد که گیمر به‌صورت مستقیم روی کنسول به کانال‌های مکالمه صوتی یا تماس‌های گروهی دیسکورد بپیوندد.

ادغام دیسکورد با کنسول‌های ایکس باکس، جامع خواهد بود و امکان مشاهده افراد در دسترس برای گفت‌وگو، گیمرهای مشغول مکالمه و تنظیم صدای بین تماس صوتی دیسکورد و بخش گفت‌وگوی ایکس باکس را فراهم می‌آورد.

اینسایدرهای ایکس باکس پس از به‌روزرسانی تازه گزینه‌ی Try Discord Voice را در صفحه‌ی Parties and Chats تنظیمات ایکس باکس خواهند دید. بازیکن‌ها با انتخاب این گزینه به برنامه‌های مربوطه هدایت می‌شوند تا حساب دیسکورد خود را به حساب ایکس باکس متصل کنند. اگر قبلا حساب دیسکورد خود را به حساب ایکس باکس متصل کرده‌اید، باید این کار را دوباره انجام دهید تا بتوانید از تماس صوتی دیسکورد در کنسول استفاده کنید.

این به‌روزرسانی درحال‌حاضر فقط برای برخی از اینسایدرهای منتخب ایکس باکس در دسترس است، اما در هفته‌های آتی در اختیار اینسایدرهای بیشتری قرار خواهد گرفت. تابه‌حال هیچ سخنی از زمان دقیق راه‌یابی عمومی و کامل این قابلیت به ایکس باکس به میان نیامده است و برای استفاده از آن باید زمان بیشتری را منتظر بمانیم.