قابلیت جدید واتس‌‌اپ برای مخفی کردن وضعیت آنلاین بودن

قابلیت جدید واتس‌‌اپ برای مخفی کردن وضعیت آنلاین بودن
زمان تقریبی مطالعه : < 1 دقیقه

واتس‌اپ در حال پیاده سازی یک ساختار و ویژگی جدید است که به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند وضعیت آنلاین بودن خود را از دید سایر کاربران مخفی کنند.

 براساس اطلاعات منتشر شده قرار است تا این قابلیت در بخش تنظیمات این نرم‌افزار محبوب ارتباطی در دسترس کاربران قرار بگیرد و به کمک آن می‌توان آنلاین یا آفلاین بودن را از دید کاربران دیگر مخفی نگاه داشت.

این خبر بر اساس تصاویر منتشر شده و اسکرین‌ شات‌های لو رفته مشخ شده است و بر اساس آن قرار است تا استفاده از این قابلیت بسیار ساده و راحت قابل انجام باشد.

 بر اساس نسخه بتای منتشر شده در ماه آوریل، قابلیت مربوط به این موضوع با نام My Contacts Except قرار گرفته است و به کاربران اجازه می‌دهد تا وضعیت نمایش اینکه آخرین بار چه زمانی در واتس اپ فعال بوده‌اند را از دید دیگران خارج کنند.

همچنین اسم این قابلیت نشان دهنده این است که می‌توان این ویژگی را برای بخشی از مخاطبان یک کاربر فعال کرد و بخش دیگر مخاطبان که توسط خود کاربر مشخص شوند، همچنان می‌توانند این وضعیت را مشاهده کنند.

نکته بسیار جالب این است که این قابلیت تقریبا در تمامی نرم‌افزارهای رقیب واتس‌اپ وجود داشته است و این شرکت با تاخیر بسیار زیادی برای ارائه آن به کاربران اقدام کرده است. با این وجود کاربران از دریافت چنین قابلیت رضایت خواهد داشت، حتی اگر بسیار دیرتر از انتظار.