سامسونگ از مانیتور ViewFinity S8 4K برای کاربران حرفه‌ای و تولیدکنندگان محتوا رونمایی کرد

سامسونگ از مانیتور ViewFinity S8 4K برای کاربران حرفه‌ای و تولیدکنندگان محتوا رونمایی کرد
زمان تقریبی مطالعه : 2 دقیقه

مانیتور ViewFinity S8 دو اندازه ۲۷ اینچی و ۳۲ اینچی دارد و از پنل IPS LCD با وضوح 4K بهره می‌برد. افزون‌براین مجهز به پایه‌هایی با قابلیت شیب‌دار کردن و چرخش و تنظیم ارتفاع است.

به‌گزارش سم‌موبایل، سامسونگ مانیتورهای پیشرفته‌ی جدیدی را با نام ViewFinity S8 معرفی کرده است که در حقیقت برای تولیدکنندگان محتوا و افراد حرفه‌ای‌ ساخته شده‌ که به دقت رنگ و انعطاف‌پذیری نیاز دارند تا کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

ViewFinity S8 در اندازه‌های ۲۷ اینچی (S61B) و ۳۲ اینچی (S80PB) و وضوح 4K در کره جنوبی با قیمت به‌ترتیب ۵۵۸ دلار و ۶۳۵ دلار عرضه می‌شود. سامسونگ برای سایر بازارها، تاریخ عرضه و قیمت آن را اعلام نکرده است.

مانیتورهای ViewFinity S8 دقت رنگ بالا و پورت‌های زیادی دارند

هر دو نمایشگر از پنل IPS LCD با وضوح 4K استفاده می‌کنند. افزون‌براین، دارای نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ و زمان پاسخگویی ۵ میلی‌ثانیه هستند. از سوی دیگر می‌توانند تا ۹۸ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش دهند، تا ۱٫۰۷ میلیارد رنگ را پشتیبانی کنند و با +HDR10 نیز سازگاری دارند. نسخه ۲۷ اینچی دارای گواهینامه DisplayHDR 400 و نسخه ۳۲ اینچی دارای گواهی DisplayHDR 600 است.

مانیتورهای جدید سامونگ دارای یک پورت HDMI 2.0، یک DisplayPort، یک پورت اترنت، یک پورت USB Type-C و USB 3.0 با سه پورت Downstream هستند. پورت USB Type-C همچنین از USB Power Delivery تا ۹۰ وات برای شارژ لپ‌تاپ، تبلت یا گوشی‌های هوشمند متصل پشتیبانی می‌کند.

مانیتورهای ViewFinity S8 مجهز به پایه‌هایی با قابلیت شیب‌دار کردن و چرخش هستند

این مانیتورها پایه‌ای با قابلیت تنظیم ارتفاع دارند که به کمک آن‌ها می‌توان نمایشگر را کج کرد و چرخاند. افزون‌براین، به‌لطف پایه می‌توان ViewFinity S8 را به دیوار متصل کرد. سامسونگ همچنین می‌گوید از مواد تغییر کاربری‌داده‌شده از پلاستیک‌های اقیانوسی برای ساخت برخی از قطعات نمایشگر ViewFinity S8 خود استفاده کرده است.

مجموعه ViewFinity S8 از روکش مات روی صفحه‌نمایش برای تجربه تماشای بدون تابش خیره‌کننده نور استفاده می‌کند. مانیتورهای سری جدید دارای گواهینامه UL برای عملکرد ضد تابش نور هستند. سامسونگ همچنین فناوری‌هایی را ارائه کرده که مانیتورها نور آبی را برای مراقبت از چشم کاهش می‌دهند.

هیسونگ‌ ها، معاون اجرایی تجارت نمایشگرهای بصری در سامسونگ الکترونیکس، گفت: «ViewFinity گزیده‌ای از هدف سامسونگ برای ارائه دقیق‌ترین و کاربردی‌ترین مانیتورها به مشاغلی است که به دقت و ثبات دقیق در طول کار خود نیاز دارند. افتخار می‌کنیم که این مانیتور را برای طراحان، هنرمندان و متخصصانی تولید کردیم که از فناوری ما برای خلق ایده‌ها و تجربیات جدید استفاده می‌کنند.»