توئیتر پیروز جنگ با ماسک شد؟

توئیتر پیروز جنگ با ماسک شد؟
زمان تقریبی مطالعه : < 1 دقیقه

قاضی کاتلین مک کورمیک در دادگاه اولیه توئیتر و ایلان ماسک، حق را به این شبکه اجتماعی داد.

شرکت توئیتر به دلیل لغو یک طرفه قرارداد خرید ۴۴ میلیارد دلاری این شرکت توسط ایلان ماسک، از او شکایت کرد و به پیروزی رسید.

در یک جلسه اولیه، کاتلین مک کورمیک صدراعظم دادگاه دلاویر (Delaware)، درخواست توئیتر را برای یک محاکمه تسریع شده و پنج روزه که از اکتبر آغاز می‌شود، پذیرفته است. این شرکت در ابتدا به دنبال یک محاکمه چهار روزه در ماه سپتامبر به عنوان بخشی از تلاش خود برای وادار کردن ماسک به عمل به تعهدات خود بود.

وکلای ماسک از دادگاه خواستند که محاکمه را تا فوریه ۲۰۲۳ به تعویق بیندازد. آن‌ها ادعا کردند که توئیتر عجله دارد تا محاکمه را تکمیل کند تا ماسک مجبور به خرید این پلتفرم شود.

همچنین ماسک توئیتر را متهم کرد که حجم حساب‌های جعلی خود را گزارش نمی‌دهد و اطلاعات کافی ارائه نمی‌کند تا با آن بتوان به توافق رسید.

به عنوان بخشی از درخواست تیم ماسک برای تاخیر در برگزاری دادگاه، وکلای ماسک ادعا کردند که برای جستجوی داده‌های خام توییتر، به زمان بیشتری نیاز دارند.

در حالی که توئیتر دقیقاً به آنچه می‌خواست نرسید، اما این حکم مانند یک پیروزی آشکار برای این شبکه اجتماعی است. همچنین این احتمال وجود دارد که ماسک مجبور شود قبل از پایان سال خرید خود را نهایی کند.