بازیابی حساب Disable شده اینستاگرام

بازیابی حساب Disable شده اینستاگرام
زمان تقریبی مطالعه : 2 دقیقه

بازیابی حساب Disable شده اینستاگرام ، ممکن است به دلایلی اکانت اینستاگرام خود را دی اکتیو کرده باشید یا به دلیل فعالیت‌هایی که خلاف قوانین و مقررات این پلتفرم است، حساب کاربری شما توسط اینستاگرام disable شده باشد. در هر دو صورت روند بازیابی حساب اینستاگرام، کار دشواری نیست.

یک لاگین ساده پس از دی اکتیو شدن، حساب اینستاگرام شما را بازیابی می‌کند. اما در صورت disable شدن ممکن است مجبور به پر کردن چند فرم یا ارسال ایمیل به پشتیبانی این شبکه اجتماعی شوید.

چرا اکانت اینستاگرام Disable می‌شود؟

دلایل زیادی برای غیرفعال شدن اکانت اینستاگرام وجود دارد. اینستاگرام معمولا دلیل غیرفعال شدن حساب‌ها را به طور دقیق اعلام نمی‌کند و می‌گوید این امر ناشی از نقض دستورالعمل‌های انجمن و یا شرایط استفاده است. از دلایل احتمالی disable شدن اینستاگرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- انجام برخی فعالیت‌های غیرقانونی مانند خرید و فروش محصولات غیرمجاز
۲- سخنان نامناسب در نظرات و پست‌ها
۳- پست‌های خلاف عرف و ترویج کننده خشونت
۴- استفاده از برنامه‌های شخص ثالث برای دسترسی به اینستاگرام

چگونه اکانت اینستاگرام Disable شده را فعال کنیم؟

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای بازیابی اکانت غیرفعال شده اینستاگرام، ارسال درخواست تجدیدنظر به اینستاگرام با جزئیات است. توجه داشته باشید که فقط تا ۳۰ روز از روزی که حساب شما غیرفعال شده است، می‌توانید این درخواست تجدید نظر را ارسال کنید.

پس از ۳۰ روز، حساب شما برای همیشه حذف خواهد شد و معمولاً فقط در صورتی می‌توانید حساب خود را بازیابی کنید که به اشتباه غیرفعال شده باشد. به منظور سرعت بخشیدن به این کار، می‌توانید در ۳ فرمت مختلف درخواست تجدید نظر کنید که دو فرمت آن ارسال فرم و دیگری از طریق ارسال ایمیل به پشتیبانی اینستاگرام است.

 

بازیابی حساب اینستاگرام با استفاده از فرم

 بازیابی حساب Disable شده اینستاگرام۱- با مراجعه به این لینک فرم اول را پر کنید. تمام جزئیات مانند نام کامل، آدرس ایمیل، شماره موبایل و آیدی اینستاگرام خود را وارد کنید و همچنین توضیح دهید که چرا فکر می‌کنید حساب شما به اشتباه غیرفعال شده است.
۲- فرم دوم را با مراجعه به این لینک پر کنید. نوع حساب خود (تجاری یا شخصی) را انتخاب کنید. در صورت انتخاب «بله» باید با بارگذاری اسناد مربوطه ثابت کنید که یک حساب تجاری قانونی دارید.

بازیابی حساب اینستاگرام از طریق ارسال ایمیل
دلایلی که فکر می‌کنید حساب شما به اشتباه غیرفعال شده است را توضیح دهید. از مواردی مانند «متاسفم، دیگر این کار را انجام نخواهم داد» استفاده نکنید، زیرا به این معنی است که شما به اشتباه خود اعتراف می‌کنید و ممکن است هرگز حساب خود را پس نگیرید. ایمیل خود را به آدرس support@instagram.com ارسال کنید.