ایلان ماسک تسهیلات فرزندآوری می‌دهد

ایلان ماسک تسهیلات فرزندآوری می‌دهد
زمان تقریبی مطالعه : < 1 دقیقه

شرکت تسلا در حال حاضر حداکثر ۱۶ هفته مرخصی با حقوق برای والدین و همچنین تا ۴۰ هزار دلار برای خدمات باروری ارائه می‌دهد.
ایلان ماسک می‌گوید که به عنوان بخشی از ماموریت خود برای مقابله با بحران کم جمعیتی که به قول او بزرگترین خطری است که تمدن تا کنون با آن مواجه است، مزایای مراقبت از کودکان را در شرکت هایش افزایش خواهد داد. ثروتمندترین مرد جهان در حال حاضر تسلا، اسپیس ایکس، نورالینک و شرکت بورینگ را اداره می‌کند او همچنین در تلاش برای هدایت توییتر بود تا اینکه از خرید ۴۴ میلیارد دلاری خود عقب نشینی کرد که این امر باعث نارضایتی هیئت مدیره توییتر شد.

به گزارش theverge، ماسک می‌نویسد: «بچه‌ها ارزشش را دارند. من قصد دارم مزایای مراقبت از کودکان را در شرکت هایم به میزان قابل توجهی افزایش دهم. امیدواریم شرکت‌های دیگر نیز همین کار را انجام دهند.» بیانیه ماسک در پاسخ به توئیتی است که در آن از ماسک، پیامد‌های مالی داشتن چند فرزند را پرسیده بودند. ایلان ماسک در این ارتباط می‌گوید که شرکت‌های او مستقیماً به خانواده‌ها امتیازاتی را اهدا خواهد کرد، اما مشخص نیست که این دقیقاً به چه معناست. ماسک می‌گوید که ماه آینده جزئیات بیشتری در مورد این برنامه‌ها به اشتراک خواهد گذاشت.

تسلا در حال حاضر حداکثر ۱۶ هفته مرخصی با حقوق برای والدین و همچنین تا ۴۰ هزار دلار برای خدمات باروری ارائه می‌دهد. فهرست‌های شغلی Neuralink نیز نشان می‌دهند که مرخصی والدین در برنامه‌ها وجود دارد، اما مشخص نیست که SpaceX و The Boring Company چه نوع مزایای مربوط به خانواده را ارائه خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *