اپل واچ سری ۳ بدون پشتیبانی از watchOS 9

اپل واچ سری ۳ بدون پشتیبانی از watchOS 9
زمان تقریبی مطالعه : < 1 دقیقه

با وجود اینکه اپل واچ ۳ از به‌روزرسانی جدید watchOS 9 پشتیبانی نخواهد کرد، این مدل همچنان ازطریق فروشگاه آنلاین اپل به‌فروش می‌رسد.

اپل همچنان ساعت اپل واچ سری ۳ را ازطریق فروشگاه آنلاین خود عرضه می‌کند. این در حالی است که به‌تازگی اعلام شد این دستگاه از watchOS 9 پشتیبانی نخواهد کرد. طبق گفته‌ی اپل، watchOS 9 اواخر پاییز امسال منتشر خواهد شد.

همان‌طور 9to5Mac اشاره می‌کند، مدل آلومینیومی اپل واچ سری ۳ در وب‌سایت رسمی اپل همچنان به‌فروش می‌رسد. فروشگاه آنلاین این شرکت روز گذشته به‌دلیل شروع رویداد WWDC ۲۰۲۲ برای مدتی از دسترس خارج شد ولی اکنون فعال است و این شرکت همچنان اپل واچ سری ۳ که پنج سال از معرفی آن گذشته را به‌فروش می‌رساند.

کاربران اپل واچ سری ۳ در طول سال‌های گذشته همیشه از کمبود حافظه‌ی ذخیره‌سازی برای به‌روزرسانی، رنج می‌بردند و به‌همین‌دلیل این شرکت درنهایت بازیابی شد و سپس به‌روزرسانی اپل واچ را آسان‌تر کرد.

شایعات حاکی از آن است اپل امسال سه ساعت هوشمند جدید معرفی خواهد کرد که شامل اپل واچ سری ۸، اپل واچ SE و نسخه‌ی ورزشی می‌شود. با درنظرگرفتن این موضوع، احتمال دارد این شرکت سرانجام فروش این ساعت ۱۹۹ دلاری را متوقف کند.

درحال‌حاضر اگر قصد خرید اپل واچ سری ۳ را دارید، باید به این نکته توجه داشته باشید که برخی از قابلیت‌های جدید watchOS 9 روی این مدل پشتیبانی نمی‌شود.

به‌روزرسانی watchOS 9 در جریان رویداد WWDC ۲۰۲۲ معرفی شد. این آپدیت هنگام انجام تمرین داده‌های بیشتری دراختیار کاربر قرار می‌دهد و همچنین یک برنامه‌ی جدید برای داروها در آن تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های این نسخه از سیستم‌عامل ساعت‌های هوشمند اپل می‌توان به واچ‌فیس‌های جدید اشاره کرد.