انتشار بازی Evil West به تعویق افتاد

انتشار بازی Evil West به تعویق افتاد
زمان تقریبی مطالعه : < 1 دقیقه

شرکت فوکوس اینترتینمنت (Focus Entertainment) با انتشار توییتی اعلام نمود که انتشار بازی اکشن سوم شخص Evil West به تاریخ 22 نوامبر 2022 (1 آذر 1401) موکول شده است.

بازی Evil West، ساخته استودیوی فلایینگ وایلد هاگ (Flying Wild Hog)، ابتدا قرار بود در تاریخ 20 سپتامبر 2022 (29 شهریور 1401) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و PC منتشر گردد.

استودیوی فلایینگ وایلد هاگ و شرکت فوکوس اینترتینمنت به طور مشترک بیانیه‌ای را در خصوص تاخیر در عرضه‌ی بازی Evil West را منتشر کرده‌اند که به شرح زیر است: «
بازیکنان عزیز؛ قبل از هر چیز مایل هستیم از حمایت‌های مستمر و شکیبایی‌تان برای بازی Evil West تشکر کنیم. ما تحت تأثیر استقبال باورنکردنی شما از تریلرها و نسخه‌ی آزمایشی این بازی که برخی از شما در مراسم PAX East تجربه کرده‌اید، قرار گرفته‌ایم.

ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به هدف خود از بازی Evil West دست یابیم و انتظارات بازیکنان را برآورده کنیم. این بازی بر روی پنج پلتفرم از جمله دو نسل از کنسول‌ها منتشر می‌شود. عرضه‌ی این بازی با بالاترین کیفیت برای ما بسیار مهم است تا بازیکنان از تجربه‌ی آن احساس رضایت داشته باشند.

ما برای اطمینان از این که بازی Evil West به پتانسیل کامل خود برسد، تصمیم گرفتیم انتشار آن را تا تاریخ 22 نوامبر 2022 به تعویق بیاندازیم. می‌دانیم که تاخیر در عرضه‌ی بازی ممکن است برای بازیکنان ناامیدکننده باشد، اما این یک اقدام ضروری برای ارائه‌ی بهترین تجربه محسوب می‌شود.

بار دیگر از شما به خاطر حمایت‌هایتان سپاسگزاری می‌کنیم. این مورد ما را تشویق می‌کند که عجیب‌ترین بازی وسترن را برای شما خلق کنیم.»