اتحاد طلایی فوتبال و ارزهای دیجیتال!

اتحاد طلایی فوتبال و ارزهای دیجیتال!
زمان تقریبی مطالعه : < 1 دقیقه

صرافی رمزارزی OKX اعلام کرده که طی عقد قراردادی با باشگاه فوتبال منچسترسیتی، قهرمان لیگ برتر انگلیس، قرار است اسپانسر کیت تمرینی این تیم برای فصل ۲۳-۲۰۲۲ شود.
علی‌رغم بازار نزولی فعلی، به نظر می‌رسد که شراکت بین دنیای ورزش و ارزهای دیجیتال در حال پیشرفت است. تیم اورتون (Everton) نیز اخیرا قراردادی به ارزش ۱۲ میلیون دلار را برای هر فصل با شرکت کریپتویی Stake برای حمایت مالی کیت مسابقاتش امضا کرده است. در این‌ بین، باشگاه پاریس‌‌سن‌ژرمن نیز فروش بلیط‌های NFT پیش فصل را راه‌اندازی کرده است.
با توجه به اینکه منچسترسیتی، فصل گذشته، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و همین‌طور به دلیل جذب ستاره نروژی ارلینگ هالند (Erling Haaland)، این قرارداد شهرت زیادی را برای برند OKX به همراه خواهد داشت. بر اساس این قرارداد، لوگوی این صرافی تا اواسط سال ۲۰۲۳ بر روی تمامی لباس‌های تمرینی مردانه و زنانه این تیم، نمایش داده خواهد شد.
علاوه بر این، OKX اعلام کرده است که چندین اثر هنری خیابانی را به هنرمند خیابانی محبوب Akse P19 و آژانس جهانی هنر خیابانی، سفارش داده است. این آثار که قرار است در سراسر شهر منچستر قرار بگیرند، شامل کدهای QR هستند و می‌توانند توسط طرفداران اسکن‌ شده و شانسشان را برای بردن بلیط‌های تماشای بازی‌های فصل افزایش دهند.
این آثار قرار است بازیکنانی مانند هالند، جک گریلیش (Jack Grealish)، ژآئو کانسلو (João Cancelo) و جان استونز (John Stones) را به تصویر بکشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *